Tuesday, February 8, 2011

Kalau aku sayang kau..

Assalamualaikum. Maaflah ye, kawan2..walaupun aku sudah sampai di rumah, tapi tangan ni sangat malas nak menaip...time ade mood je, otak tetibe jadi blank, kosong...rangka-rangka karangan yang comel-comel tadi hilang entah ke mane. Aigoo...berat sungguh msalah minah sorang ni kan. Ahaha.Jadi..blog ni pun terabandon lah sorang-sorang untuk jangka waktu yg  agak lame. Heh...ehh..tapi..jangan risau, aku nak update lah ni. Jangan lari tau..sayang korang semua!

Life? Penat sngat2 sampaikan ada satu saat aku nak mase ni berhenti boleh sekejap supaya aku dapt berehat tanpe perlu fikirkan ke mana masa-masa yang tadi tu pergi menghilang. Cabaran LI tu memg mencabar aku, sampaikan pening kepale ni nak memikirkannya. Kadang-kadang rase dah tak terkejar semua benda ni. Mane nak fikir keje, mane nak fikir rehat, dengan keje nye berlambak2, x ciap2 lagi. Aih..kalau org yg x sbar tu, boleh gile dibuatnya. Tapi..alhamdullilah lah..setakat ni, aku tak gila lagi. Masih waras dan sihat walafiat lagi. huhu...

Friends? Yeah..maybe its true that I love you, kawan. Tapi, as you said, maybe kite pernah share some sweet, sad and tough moment together,but maybe this year, is not for us. Fine, aku boleh terima semua tu. Mungkin itu takdir kita an.. tapi, seriusly, I won't forget you and I won't forget those moments with you. Kau ajar aku bnyk benda, untuk menjadi diri aku sendiri. Kau  macm  kakak  aku  yg  tunjuk  kat  aku tentang hidup ni yang sebenarnya adalah pilihan kita sendiri, bukan bergantung pada orang lain. Kawan,sampai mati pun aku  akan ingat kau dan nasihat kau tu.Thank you.Aku tak benci kau, tapi aku sayang kau sangat-sangat.

Kawan-kawan lain? Pada aku memerlukan kalian, kamu semua hadir.Memberi warna dalam hidup yang dulunya hanya hitam dan putih shaja.Terima kasih. Korea dan kita sangat sebati kan? Biarpun jauh kat sudut hati aku, masih ada luka dahulu, aku terhibur dengn hadirnya kamu semua dengan kegilaan-kegilaan itu. Saranghaeyo.

Aigoo...entry ni bnyk pasal perasaan.Maaflah ye.Aku memg tengah dalam emosi skit ni. :(
Inspire me, please???

2 comments:

Izzatie said...

waaaaaaaaaaaaahh...power sioooooot..mmwahx..syg yunx..kehkeh

Ukhty Julaikha said...

bwwweeeekkk!!!~~
x mlu nguh ye kiss2 i...hahaha